فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc

فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

در فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc باید به سلیقه، نوع کاربری و استفاده نیاز مشتریان از محصولات توری و قطعات پنجره دوجداره توجه داشت تا بتوانیم راهنمایی های لازم را بدهیم.در رابطه با قطعات کلییدی پنجرههای UPVC باید گفت از اجزای مختلفی تشکیل شده اندو از قطعات مجزایی برخوردار هستند
درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم از اجزای متعددی تشکیل شده ولی بعضی از این اجزاء قطعات کلیدی پنجره دوجداره می باشند که کار آبندی و عایق بندی پنجره ها انجام می دهند. یکی از این قطعات زاماک نام دارد. زاماک از قطعات کلیدی پنجره دوجداره می باشد که اصلی ترین کار آب بندی درب و پنجره ها را انجام می دهد که نبود آن یا استفاده کردن از جنس نامرغوب باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. به طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم.
درفروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc ، ازعناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. براي تهيه آلياژ ابتداء آلومينيوم را ذوب كرده سپس تكه هاي مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اينكه مس در داخل الومينيوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.


قبل از فروش توری پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی به کاربرد زاماک در صنعت در و پنجره دو جداره می پردازیم؟
همانطور که اشاره شد زاماک در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود. سختي زاماك ۸۵ برينل است و در قالب­هاي دايمي هم به ۱۲۰ برينل مي­رسد كه سختي نزديك به فولاد ساختماني مي باشد مقاومت به اكسداسيون زاماك تا ۲۰۰ درجه سانتيگراد خوب است. چقرمگي زاماك واقعاً چشمگير است. جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب آن نیز از آلومینیوم ساخته می شود و باعث زیبایی بی نظیر محیط ونمای بیرون پنجرهها می شود.
فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvcو آلومینیوم با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند.
اگر بخواهیم نقش زاماک را در فروش توری و قطعات کلیدی پنجره دوجداره upvc بررسی کنیم به این شکل است که یراقی که تحت عنوان زاماک در درب و پنجره دوجداره به کار می رود برای قفل شدن و چسبیدن کامل لنگه به فریم استفاده می شودالبته لازم است توضیح مختصری راجب اسپانولیت ذکر کنیم تا کاربرد زاماک را بهتر درک کنید:
اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد. اسپانیولت از قطعات کلیدی پنجره دوجداره در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. ابزار و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد. زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد. امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب وپنجره upvc و آلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره و upvc و الومینیومی پیدا می کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: